LAVAZZA BLUE
Nejprodávanější
Lavazza BLUE Gran Espresso Lavazza BLUE Gran Espresso Novinka – je směs brazilské a středoamerické Arabiky a indonéské Robusty (Java) s tóny javorového sirupu a lískových...
Lavazza BLUE Espresso Delicato Lavazza BLUE Espresso Delicato je směs 100% Arabica se sladkým a výrazným aroma složená z prémiové brazilské a indické kávy.
Lavazza BLUE Espresso Tierra kávové kapsle Rafinovanost a udržitelnost. První Fair Trade káva v kapsli. Kávové kapsle z Hondurasu, Kolumbie a Peru. ...
Lavazza BLUE Espresso Ricco 100 Ks je směa Brazilské Arabiky vysoké kvality, kávy z oblasti Střední Ameriky a asijské Robusty Arabica 40%, Robusty 60%
Lavazza Blue
Best Lavazza Ultimate Espresso. Směs, která si skutečně zaslouží své jméno
Historie značky Lavazza
V roce 1895 otevřel mladý podnikatel jménem Luigi Lavazza malý obchod se smíšeným zbožím a potravinami v italském Turíně.
Počátky pražení
Teprve až později začal Luigi ve svém obchodě pražit kávu a od té doby společnost Lavazza pokračuje v tvorbě unikátních inovací a tradic. O více než 120let později je značka Lavazza stále synonymem kvality a prestiže a stala se symbolem italské dokonalosti.
Během těchto let Lavazza udělal revoluci v balících materiálech. Kávu začal prodávat v tzv. Pergamenu: balení skládající se ze dvou vrstev papíru, které si zachovává svěží chuť a aroma kávy. To domáctnostem umožnilo koupit větší množství kávové směsi a skladovat je několik dní doma.
Inovace
Byl to první krok k vakuovému balení Lavazza, které Lavazza uvedla na trh v roce 1950.
V roce 1982 otevřela Lavazza své první sídlo mimo Itálii ve v Paříži a roce 1990 v Londýně založena Lavazza Coffees Ltd s cílem popularizovat italskou kávu ve Velké Británii
V 80. letech pak Lavazza expandovala na mezinárodní trh. V roce 1997 získala ISO 9001 Certifikaci kvality.